Název:
Reklamní metody Tomáše Bati a jejich uplatnění v současném marketingu
Překlad názvu:
Advertising methods of Tomáš Baťa and their application in contemporary marketing
Autoři:
Gunárová, Zuzana ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Knapík, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce Reklamní metody Tomáše Bati a jejich uplatnění v současném marketingu zkoumá jeho aktivity od založení firmy až do tragické smrti v roce 1932. Tyto poznatky zároveň srovnává s dnešní dobou. Pro zpracování práce jsem využila literární a on-line zdroje. Zaměřila jsem se na ukázky dobové reklamy a dobové literatury ze Státního okresního archivu ve Zlíně z Národní knihovny v Praze. Velké množství zdrojů jsem také čerpala z internetu - zejména současnou baťovskou reklamu a nabídku.The diploma thesis Tomáš Bata's advertising methods and their application in contemporary marketing examines his activities from the founding of the company until his tragic death in 1932. He also compares these findings with today. I used literary and online sources to process the work. I focused on examples of period advertising and period literature from the State District Archive in Zlin from and from the National Library in Prague. I also drew many resources from the Internet - especially the current Baťa advertising and offer.