Název: In-store marketingová komunikace a interiérový design restaurace Spojka Karlín
Překlad názvu: In-store Marketing and Interior Design of the Spojka Karlín Restaurant
Autoři: Balharová, Andrea ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: hédonické nakupování; in-store marketingová komunikace; interiérový design; marketing v místě prodeje; restaurace; smyslový marketing; Spojka Karlín; vizuální merchandising; hedonic shopping; in-store marketing communication; interior design; marketing at the point of sale; restaurant; sensory marketing; Spojka Karlín; visual merchandising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150396

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451739


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet