Název: Tvorba marketingové strategie ateliéru A8000
Překlad názvu: Creation of marketing strategy of atelier A8000
Autoři: Krupauerová, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: A8000; architektura; marketingový mix; segmentace; situační analýza; strategický marketing; strategie; A8000; architecture; marketing mix; segmentation; situation analysis; strategic marketing; strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150652

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451946


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet