Název: Marketingové strategie vybraných československých a českých hudebních vydavatelství v první polovině devadesátých let 20. století
Překlad názvu: Marketing strategies of selected Czechoslovak and Czech music publishers in the first half of the 1990s
Autoři: Spirit, Martin ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: devadesátá léta; fyzický hudební nosič; gramofonový průmysl; hudební marketing; hudební průmysl; hudební vydavatelství; marketingové strategie; marketingový mix; sametová revoluce; Supraphon; Československo; 1990s; Czechoslovakia; gramophone industry; marketing mix; marketing strategies; music industry; music marketing; music publishing; physical music carrier; Supraphon; velvet revolution

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150369

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452293


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet