Název: Role životnosti referentů ve znalosti morfologických paradigmat u předškoláků
Překlad názvu: The role of referent animacy in the morphological paradigm knowledge of preschoolers
Autoři: Doležalová, Natálie ; Smolík, Filip (vedoucí práce) ; Chládková, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: osvojování jazyka|osvojování gramatiky|morfologie|životnost|předškolní věk; language acquisition|grammar acquisition|morphology|animacy|preschool age

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/149299

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452931


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet