Název: Efektivita výuky Starých pověstí českých a moravských metodou strukturovaného dramatu v porovnání s efektivitou frontální výuky.
Překlad názvu: Efficiency of teaching Old Czech and Moravian Tales by method of Structured Drama comparing with efficiency of frontal teaching.
Autoři: Opltová, Petra ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Váňová, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 3. třída ZŠ; efektivita; frontální výuka; pochopení; pověsti; srovnání; strukturované drama; Výuka; 3.th class of the Primary School; comparison; efficiency; frontal teaching; Structured Drama; tales; Teaching; understanding

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/157326

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-454202


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-11-28, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet