Název: Od konstrukce mediální reality k sociálnímu stereotypu v tištěné reklamě
Překlad názvu: From construction of media reality towards s social stereotype in the printed advertising
Autoři: Talácko, Aleš ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Jungová, Eliška (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: reklama; sociální konstrukce reality; Stereotypy; časopis Cosmopolitan; časopis Maxim; časopis Quo; časopis Reflex; časopis Týden; časopis Žena a život; advertising; Cosmopolitan magazine; Maxim magazine; Quo magazine; Reflex Magazine; social construction of reality; stereotypes; Týden magazine; Žena a život magazine

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/170513

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-454830


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-12-12, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet