Název: Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Překlad názvu: The importance of marketing a construction company in participating in public procurement
Autoři: Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingu; goodwill; hodnota; Marketing; marketingové nástroje; marketingový rozpočet.; marketingový výzkum; stavební společnost; stavební trh; veřejné zakázky; značka; zákazníci; brand; construction company; construction market; customers; goodwill; Marketing; marketing analysis; marketing budget.; marketing research; marketing tools; public procurement; value

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/203748

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-455543


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-02-13, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet