Název: Strategie značky BeBe Dobré ráno na českém trhu
Překlad názvu: Strategy of the BeBe Dobré ráno brand on the czech market
Autoři: Faráriková, Aneta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky BeBe Dobré ráno; marketingový výzkum značky BeBe Dobré ráno; strategie značky BeBe Dobré ráno; BeBe Dobré ráno brand equity; marketing research of the BeBe Dobré ráno brand; strategy of the BeBe Dobré ráno brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8564

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4559


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet