Název: Street-art v marketingové komunikaci módních značek
Překlad názvu: Street art in Fashion Marketing Communications
Autoři: Jeníková, Anna ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Klíčová slova: graffiti; konzumní společnost; Kultura; mainstream; marketingová komunikace; módní značky; sneakers; street-art; subkultura; underground; consumer society; Culture; fashion brands; graffiti; mainstream; marketing communication; sneakers; street-art; subculture; underground

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64932

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-457456


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-04-24, naposledy upraven 2022-04-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet