Název: Komparativní studie komunikační strategie značek Templářské sklepy a Bohemia v letech 2011-12
Překlad názvu: A comparative study of a communication strategy of brands Templářské sklepy and Bohemia within 2011-2012
Autoři: Šimíková, Nikola ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bohemia Sekt; identita značky; komparace; komunikační strategie; podpora prodeje; produkt; public relations; reklama; Templářské sklepy Čejkovice; vinařský marketing; značka; advertising; Bohemia Sekt; brand; brand identity; Communication Strategy; comparison; product; Public Relations; sales promotion; Templarske sklepy Cejkovice; Wine Marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/56620

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-460268


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-04-24, naposledy upraven 2022-04-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet