Název:
Analýza nákupního a spotřebního chování v oblasti biopotravin
Překlad názvu:
Analysis of Consumer and Buying and Behaviour in terms of Biofoods
Autoři:
HLADÍKOVÁ, Soňa Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 600 7665806. Je výsledkem vlastního spotřebitelského výzkumu zaměřeného na nákupní chování spotřebitelů při nákupu biopotravin. Průzkum byl proveden v Jihočeském kraji, bylo dotázáno 210 respondentů. Spotřebitelé se o biopotraviny zajímají a kupují je, především ze zdravotních důvodů. Jsou však o biopotravinách nedostatečně informovaní.The bachelor work is implicate in solving to research intention ZF JU MSM 600 76658069. It is produkt of own research, that was intent on buying behaviour in terms of biofoods. The research was carried out in South Bohemia district and 210 informant were asked. Consumer are interested in biofoods and they buy them. They prefer them of health reasons. but they miss more informations about biofoods.
Klíčová slova:
biopotraviny; dotazování; Ekologické zemědělství; marketingový výzkum; nákupní chování; spotřební chování; biofoods; buying behaviour; consumer behaviour; marketing research; Organic agricultur; questioning Citace: HLADÍKOVÁ, Soňa. Analýza nákupního a spotřebního chování v oblasti biopotravin. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8893