Název: Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of marketing environment in company Milan Král s.r.o.
Autoři: STIFTEROVÁ, Alice
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: finanční analýza; makroprostředí; Marketing; marketingové prostředí; mikroprostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza.; financial analysis; macroenvironment; Marketing; marketing environment; microenvironment; Porter's model of five powers; STEP analysis.
Citace: STIFTEROVÁ, Alice. Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9107

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46277


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet