Název: Návrh komunikační strategie pro značku WIN-WIN shop
Překlad názvu: Concept of communication strategy of the WIN-WIN shop
Autoři: Vilišová, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační strategie; marketingový mix; udržitelná móda; WIN WIN love; značka; brand; marketing communication strategy; marketing mix; sustainable fashion; WIN WIN love

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64716

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-468614


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet