Název: Zprostředkované učení - významný faktor pomoci sociálně znevýhodněným žákům (v procesu učení)
Překlad názvu: Mediated training as a possibility for socially disadvantaged students
Autoři: Škopková, Pavla ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Feuersteinova metoda Instrumentálního obohacování; Feuersteinova teorie zprostředkovaného učení; intervence; Kognice; kognitivní psychologie; kognitivní svébytnost; konstruktivismus; LPAD; metakognice; motivace; osobnostní rozvoj; rozvojetvorné učení; sebereflexe; strukturální kognitivní modifikace; zkušenost zprostředkovaného učení; cognition; cognitive autonomy; Feuerstein's Instrumental Enrichment Porgramme; intelligence; Intervencion Program for Struktural Cognitive Modifiability; Learning Potencial Assessment Device (LPAD); Mediated Learning Experience (MLE); Modification of Cognitive Functions; motivation; selfreflection

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/62648

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-470754


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet