Název: Využití rozšířené reality v médiích a reklamě
Překlad názvu: Use of augmented reality in media and advertising
Autoři: Jakubičková, Dominika ; Sládková, Hana (vedoucí práce) ; Topinková, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: interaktivita; marketing; nové médiá; rozšírená realita; virtuálna realita; virtuálne prostredia; augmented reality; interactivity; marketing; new media; virtual enviroments; virtual reality

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/80711

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-473744


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet