Název: Reklama jako nástroj komunikačního mixu
Překlad názvu: Advertising as a tool of communication mix
Autoři: DUFKOVÁ, Iva
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuční cesty; marketing; marketingová komunikace; produkt; reklama; reklamní kampaň; reklamní rozpočet; advertisement; advertising; advertising budget; campaign; marketing; marketing communications; place; price; product; promotion
Citace: DUFKOVÁ, Iva. Reklama jako nástroj komunikačního mixu. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15000

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-47601


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet