Název: Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse
Překlad názvu: Interakcion of media and marketing media discourse on the media image of musician Tomáš Klus
Autoři: Nováková, Kristýna ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: agenda setting; framing; hudební průmysl; hudební vydavatelství; marketing; mediální obraz; PR; priming; agenda setting; framing; marketing; media image; music industry; music publishing company; PR; priming

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/34323

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-479316


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet