Název:
Marketingový mix firmy ALU KOLA CB
Překlad názvu:
Marketing mix used in ALU KOLA CB company
Autoři:
URBAN, Karel Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na praktickou aplikaci marketingového mixu v mé vlastní firmě ALU KOLA CB. Firma se zabývá prodejem hliníkových disků a pneumatik pro osobní automobily. V literárním přehledu jsou uvedeny a vysvětleny pojmy marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé složky - produkt, cena, prodejní místo a marketingová komunikace. V praktické části jsou tyto pojmy aplikovány na vybraný podnik. Ukončením praktické části jsou výsledky a návrhy na zlepšení.This bachelor thesis is focused on a marketing mix practical application in my own company ALU KOLA CB. My company sells alloy wheels and tyres for personal cars. In a literary review are introduced and explained terms marketing, marketing mix and its parts - product, price, place and promotion. In a practical part of this thesis are these terms applied on my company. The end of this part contains results and improvement suggestions.
Klíčová slova:
cena; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; prodejní místo; produkt; marketing; marketing mix; place; price; product; promotion Citace: URBAN, Karel. Marketingový mix firmy ALU KOLA CB. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11724