Název:
Canisterapie v prostředí mateřské školy
Překlad názvu:
Canisterapie in Preschool Setting
Autoři:
HOŘEJŠÍ, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se je zpracována se záměrem vytvořit propojení působení canisterapie v prostředí mateřské školy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá vývojem jedince a problematikou canisterapie a jejím metodám. Praktická část odhaluje možné propojení působení canisterapie a mateřské školy. Jejím zjišťování je informovanost učitelek o tomto termínu. The school leaving thesis is elaborated in order to make a connection of canistherapy with the environment of kindergartens. The thesis is devided into two main parts. The theoretical part concerns the development of an individual and the problems of canistherapy and its methods. The practical part reveals a possible connection of canistherapy effects and the environemnt of kindergartens. The aim of the practical part is to find out how the teachers are informed about this term.
Klíčová slova:
canis; canisterapie; děti; informovanost učitelů o canisterapii; mateřská škola; pes; předškolní výchova; vliv; výchova; canis; canistherapy; children; dog; education; feedback; kindergarten; preschool education; teachers knowledge of canistherapy Citace: HOŘEJŠÍ, Zuzana. Canisterapie v prostředí mateřské školy. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12076