Název: Cílové skupiny a jejich vymezení na příkladu Městské knihovny Nymburk
Překlad názvu: Target groups and their definition on the example of the City library in Nymburk
Autoři: Latislavová, Barbora ; Kolínová, Pavlína (vedoucí práce) ; Nekolová, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílové skupiny; marketing; marketingová komunikace; segmentace; veřejné knihovny; marketing; marketing communication; public libraries; segmentation; target groups

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/73975

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-486558


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet