Název: Role učitele v procesu utváření sebepojetí žáka
Překlad názvu: Teacher and his role in the process of pupil's self-conception forming
Autoři: Volfová, Kamila ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Vítečková, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: identita; interakční teorie; jáství; konstruktivismus; osobnost; osobnostně sociální rozvoj; pedagog; psychická odolnost; resilience; sebehodnocení; sebepojetí; seberealizace; sebeúcta; constructivism; educator; identity; interaction theory; personal and social development; personality; psychological resistance; resilience; self-assessment; self-conception; self-esteem; self-realization; selfhood

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/46806

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-486686


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet