Název: Marketingová komunikace Českého červeného kříže od roku 2007 do současnosti
Překlad názvu: Marketing communication of The Czech Red Cross since 2007
Autoři: Rybářová, Karolína ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační strategie; marketingová komunikace; neziskový sektor; propagace; public relations; reklama; Český červený kříž; advertising; communication strategy; Czech Red Cross; marketing communication; nonprofit sector; promotion; public relations

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36950

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-492618


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet