Název: Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení
Překlad názvu: Marketing mix of FC Baník Ostrava and proposals for its improvement
Autoři: Bartošek, Daniel ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fotbalový klub; marketing; marketingový výzkum; spokojenost fanoušků sportovní marketing; fans satisfaction; football club; marketing; marketing research; sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/73142

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-494653


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet