Název: Formativní hodnocení
Překlad názvu: Formative Assessment
Autoři: Laufková, Veronika ; Starý, Karel (vedoucí práce) ; Šalamounová, Zuzana (oponent) ; Kratochvílová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: formativní hodnocení; hodnocení jako učení; hodnocení pro učení; kritéria hodnocení; sebehodnocení; spravedlivost hodnocení; vrstevnické hodnocení; vícepřípadová studie; výchovně-vzdělávací cíle; zpětná vazba; assessment as learning; assessment for learning; criteria; equity in education; feedback; formative assessment; learning goals; multiple-case study; peer assessment; self-assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/83869

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-495140


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet