Název: Firemní kultura
Překlad názvu: Company culture
Autoři: Křivka, Jan ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Abstrakt: Firemní kultura se postupně stává jedním z fenoménů stávajícího moderního managementu a to i přesto, že je ve své vlastní podstatě nesnadno uchopitelná, těžce definovatelná a postižitelná. Jeden z důvodů proč tomu tak je, lze spatřovat v jejím významném vlivu na dlouhodobě sledované (nejčastěji hospodářské) ukazatele firmy. Firemní kultura se tak na jedné straně může pozitivně podílet na rostoucí síle a konkurenceschopnosti organizace, na straně druhé se však může stát destruujícím prvkem firmy. V odborné literatuře se s pojmem firemní, podniková a dnes nejčastěji organizační kultura setkáváme často. Ačkoli stále neexistuje jednotný pohled na tuto problematiku ze strany odborné veřejnosti, můžeme firemní kulturu obecně pojímat jako ustálený systém společně sdílených hodnot, představ, norem, postojů a vzorců chování ze strany zaměstnanců, který ve svém důsledku pozitivně ovlivňuje dění ve firmě a to jak přímo, tak zprostředkovaně.

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/7192

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-499178


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet