Název:
Marketingový plán pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami
Překlad názvu:
Marketing plan for establishment of a sport shop with sport accesories sale and additional services
Autoři:
Trakalová, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami. Navržený marketingový plán bude vycházet z analýzy poptávky, z analýzy konkurence a z charakteristiky znaků cílových skupin potencionálních zákazníků. Navržený plán na situační analýzu cílového trhu se orientuje na vytvoření marketingové strategie a vytvoření finančního plánu uvedeného zařízení.Purpose of bachelor study is marketing plan for establishment of a sport shop with sport accesories sale and additional services. Suggested marketing process will respect supply and competition analysis and individual target groups trends of prospective customers. Lay-out of target market is oriented on marketing strategy and financial plan forming.
Klíčová slova:
finanční plán; marketing; marketingová strategie; marketingový plán; plánování; financial plan; marketing; marketing plan; marketing strategy; planning