Název: Třídnické hodiny jako součást školní strategie podporující pohodu a pocit bezpečí žáků na základní škole.
Překlad názvu: Form lessons as a part of school strategies supporting contentment and safety feeling in primary school pupils.
Autoři: Hypšová, Nikola ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Záhořová, Karolína (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bezpečí; empatie; klima; kolektiv; podpora; pohoda; třída; třídnické aktivity; Třídnické hodiny,škola; třídní učitel; vztahy; zdraví; žáci; a form teacher; cententment; classroom; collective; empathy; form teacher lessons; friendship; health; problems; pupils; relations; safety; School; suppurtancy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/172633

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502578


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-12, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet