Název: Přístup učitele k jazykové a situační rovině matematické slovní úlohy
Překlad názvu: Teacher's approach to language and situational context of mathematical word problem
Autoři: Viktorová, Martina ; Havlíčková, Radka (vedoucí práce) ; Macháčková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jazyk slovní úlohy; paradigmatický a narativní přístup; situační kontext slovní úlohy; slovní úloha; učitel; řešení slovní úlohy; language of word problem; paradigmatic and narrative approach; situational context of word problem; teacher; word problem; word problem solving

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/172606

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502714


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-12, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet