Název: Využití korespondenční analýzy v marketingu
Překlad názvu: Use of correspondence analysis in marketing
Autoři: TONDLOVÁ, Kateřina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; korespondenční analýza; korespondenční mapa; marketingový výzkum; trh mobilních telefonů; correspondence analysis; marketing research; questionnaire; the corresponding map; the mobile phone market
Citace: TONDLOVÁ, Kateřina. Využití korespondenční analýzy v marketingu. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18979

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50307


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet