Název: Návrh marketingového mixu nově vznikající společnosti
Překlad názvu: Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Autoři: Hakl, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: 4P; Application; Company; Healthcare; Infusion; Market; Marketing mix; Place; Prevention; Price; Product; Promotion; Service; Startup; Vitamin C; 4P; Aplikace; Cena; Infuze; Marketingový mix; Místo; Prevence; Produkt; Propagace; Služba; Společnost; Startup; Trh; Vitamin C; Zdravotnictví

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207051

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-504598


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet