Název: Návrh rozvoje nové značky
Překlad názvu: Proposal for New Brand Development
Autoři: Tomanka, Peter ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: brand; brand building; brand development; brand identity; brand value; competition; customers; marketing; strategy; budovanie znacky; hodnota znacky; identita znacky; konkurencia; marketing; rozvoj znacky; stratégia; zakaznici; znacka

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207111

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-504658


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet