Název: Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy
Překlad názvu: Approaches to pupils with specific learning disabilities at primary school level I
Autoři: Chlapcová, Veronika ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Klíčová slova: Asistent pedagoga; Podpůrná opatření; Specifické poruchy učení; Specific Learning Disabilities; Support Measures; Teaching Assistant

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/173102

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-505910


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet