Název: Práce s metodou Learning Stories ve věkově homogenní třídě v prostředí české mateřské školy
Překlad názvu: Work with the Learning Stories method in the age homogenous class in the context of Czech nursery school
Autoři: Niková, Tereza ; Loudová Stralczynská, Barbora (vedoucí práce) ; Uhlířová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dispozice k učení; dítě předškolního věku; formativní hodnocení; hodnocení procesu učení; metoda Learning Stories; teoretická východiska; assessment of the learning process; formative assessment; learning disposition; Learning Stories method; preschool child; theoretical foundations

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/172840

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-505939


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet