Název: Komunikační strategie společnosti IKEA v oblasti CSR v letech 2019-2021
Překlad názvu: Communication strategy of IKEA in the field of CSR in the years 2019-2021
Autoři: Dvořáková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; IKEA; komunikace; pilíře CSR; společenská odpovědnost; strategie; udržitelnost; communication; CSR; CSR pillars; IKEA; social responsibility; strategy; sustainability

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174151

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506618


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2022-07-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet