Název: Marketingová hodnota značky se sportovním vybavením v České republice
Překlad názvu: Marketing value of brand with sport equipment in the Czech Republic
Autoři: Fingerhut, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová hodnota značky; marketingový výzkum; povědomí o značce; sport; spotřebitel; brand awareness; consumer; marketing research; marketing value of brand; sport

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/173915

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506765


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2022-07-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet