Název: Analýza marketingové komunikace producentů alkoholu na sociálních sítích
Překlad názvu: Analysis of Marketing Communication of Alcohol Producers on Social Media
Autoři: Malata, Tomáš ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Klíčová slova: influencer marketing; marketingová komunikace; producenti alkoholu; reklama na mladistvé; Sociální média; alcohol producers; influencer marketing; marketing communication; Social media; youth-targeted marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174128

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507094


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet