Název: Instagram Influencer Marketing - analýza úspěšnosti propagačních příspěvků
Překlad názvu: Instagram Influencer Marketing - the success rate analysis of the promotional posts
Autoři: Špičková, Martina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: influencer marketing; instagram; marketingová komunikace; nová média; propagace; sociální sítě; influencer marketing; instagram; marketing communication; new media; promotion; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174343

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507135


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet