Název: In-store marketingová komunikace parfumerie Sephora
Překlad názvu: In-store Marketing Communication of Perfume Chain Sephora
Autoři: Gajdučeňa, Darija ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: in-store marketingová komunikace; kosmetika; multisenzorický marketing; POP; POS nástroje; prodejna; Sephora; smyslový marketing; cosmetics; in-store marketing; POP; POS materials; sensory marketing; Sephora; store

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/173951

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507474


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet