Název: Analýza marketingových aktivit předních českých tenistů na sociálních sítích v letech 2015-2020
Překlad názvu: Analysis of marketing activites of leading Czech tennis players on social media from 2015 to 2020
Autoři: Vondra, Martin ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; marketing; sociální sítě; sponzoring; sport; tenis; český tenis; analysis; czech tennis; marketing; social media; sponsorship; tennis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174039

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507591


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2022-07-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet