Název: Instagram jako prodejní kanál
Překlad názvu: Instagram as a business tool
Autoři: Kabir, Karim ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Sedláček, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: sociálne médiá|Web 2.0|elektronický obchod|sociálny obchod|Instagram|eWOM|UGC|Influencer Marketing; Social Media|Web 2.0|e-commerce|s-commerce|Instagram|eWOM|UGC|Influencer Marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/175598

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509246


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet