Název: Umělá inteligence jako nástroj pro personalizaci reklamy
Překlad názvu: Artificial Inteligence as e tool for an ad personalisation
Autoři: Němeček, Josef ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: data; experiment; hyper-personalizace; marketing; personalizace; reklama; Umělá inteligence; advertising; Artificial intelligence; data; experiment; hyper-personalization; marketing; personalization

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176307

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509465


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet