Název: Možnosti vedení žáků druhého stupně základní školy k sebeřízení v situacích výzvového chování
Překlad názvu: This dissertation examines the possibilities of guiding secondary school students to self- regulation in situations of challenging behavior
Autoři: Dubec, Michal ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent) ; Tomková, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Seberegulace žáků; sémantický diferenciál; vedení žáků k seberegulaci v situacích výzvového chování; vztahová rovina komunikace; výzvové chování žáků; challenging pupils' behavior; guiding pupils to self-regulation in situations of challenging behavior; Pupils' self-regulation; relational level of communication; semantic differential

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176135

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509977


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet