Název: Nation branding blízkovýchodních států na příkladu Saúdské Arábie
Překlad názvu: Nation Branding of Middle East Countries: The case of Saudi Arabia
Autoři: Kolská, Martina ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Blízký východ; image; měkká síla; nation branding; rebranding; reputace; Saúdská Arábie; strategická komunikace; státní značka; Vision 2030; image; Middle East; national brand; national branding; rebranding; reputation; Saudi Arabia; soft power; strategic communication; Vision 2030

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176991

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510170


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet