Název: Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci
Překlad názvu: A suggestion of the strategy of m-Commerce for a chosen organisation
Autoři: FILIPOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: m-Commerce; mobilní internet; mobilní marketing; možnosti zacílení; focus possibilities; m-Commerce; mobile internet; mobile marketing
Citace: FILIPOVÁ, Lenka. Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12158

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51307


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet