Název:
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
Překlad názvu:
Modern marketing methods used in C2C e-Commerce systems
Autoři:
PŮR, Radoslav Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce je ucelený přehled o stavu projeku dané firmy a zároveň návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků. Pro konkrétní analýzu stavu vybraného projektu byl vytvořen návrh postupu a výběr technik využitelných pro sběr informací, podle kterých jsem analyzoval současnou situaci a možnosti projektu dané společnosti. Závěr diplomové práce nabízí ucelený přehled pro danou společnost pro realizovaný projekt Salón Umění z pohledu moderního marketingu.The objective of my diploma thesis was to find out the right mixture and usage of realized and planned marketing methods and their expected impact on company business. The diploma thesis resulted in a compact summary of the company marketing effort as well as offered suggestions how to improve imperfections in given areas. For the particular analysis of the market competition I have created an overview of procedures and a selection of techniques usable for information aggregation necessary for current situation analyses of the project marketing. Diploma theses results in a compact summary of corporate situation from the marketing point of view in the chosen Salon Umeni project.
Klíčová slova:
Aukce; C2C; Crowdsourcing; e-shop; Engagement; Internet; Marketing; Auction; C2C; Crowdsourcing; e-shop; Engagement; Internet; Marketing Citace: PŮR, Radoslav. Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12162