Název: Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
Překlad názvu: Modern marketing methods used in C2C e-Commerce systems
Autoři: PŮR, Radoslav
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Aukce; C2C; Crowdsourcing; e-shop; Engagement; Internet; Marketing; Auction; C2C; Crowdsourcing; e-shop; Engagement; Internet; Marketing
Citace: PŮR, Radoslav. Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12162

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51658


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet