Název: Marketingové trendy na sociálních sítích a jejich využití při tvorbě reklamní kampaně značky Czech Surfers
Překlad názvu: Social media marketing trends and their use in creating an advertising campaign for the brand Czech Surfers
Autoři: Veselka, Dominik ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestování; influencer; online marketing; surfing; influencer; online marketing; surfing; travel

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/178875

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520776


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-02-22, naposledy upraven 2023-03-28.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet