Název:
Spôsoby komunikácie s vybranými segmentmi pri predaji potravín
Autoři:
Smrečková, Natália Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaobírá způsoby komunikace subjektů distribuujících potraviny při jejich prodeji. Teoretická část definuje marketingový mix, hlavně komunikaci, spotřebitelské chování a jeho trendy, nákupní rozhodovací proces a faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin. V praktické části jsou využity sekundární data a primární data získané z dotazníkového průzkumu, na kterém se podílelo 141 respondentů. Na základě výsledků těchto analýz bylo cílem bakalářské práce zpracování návrhů a doporučení pro výrobce a distributory potravin pro zlepšení jejich prodeje.The Bachelor Thesis studies the means of communication of subjects in food sales. The theoretical part defines marketing mix, especially communication, consumer behavior, and associated trends, the purchasing decision-making process, and the factors affecting consumers when purchasing food products. In the practical part of the research, secondary and primary data is used. The primary data was obtained using a questionnaire with 141 respondents. The purpose of the study is to give recommendations for the distributors and manufacturers of food products to improve their sales.
Klíčová slova:
consumer; food quality; kvalita potravin; marketing communication; marketingová komunikace; prodej potravin; sales of food products; segmentace; segmentation; spotřebitel