Název:
Marketingová komunikace
Překlad názvu:
Marketing Communication
Autoři:
Hráčková, Adéla ; Ing. Veronika Brzobohatá. (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného fitness centra v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vysvětluje základní teoretické pojmy spjaté s tématem diplomové práce. Druhá, analytická část, analyzuje stávající situaci fitness centra a je zde proveden marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů. Třetí, návrhová část, obsahuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace pomocí nově vytvořených webových stránek.
The diploma thesis deals with marketing communication of a selected fitness centre in Brno. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical part, explains the basic theoretical concepts related to the topic of the thesis. The second, analytical part, analyses the current situation of the fitness centre and the marketing research in the form of a questionnaire survey and individual interviews. The third, design part, contains suggestions for improving marketing communication through a newly created website.
Klíčová slova:
fitness centrum; Marketing; marketingová komunikace; webové stránky; fitness center; Marketing; marketing communication; website
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210352