Název: Vrstevnické hodnocení v matematice v 5. ročníku základní školy.
Překlad názvu: Peer assessment in mathematics in the 5th grade of primary school.
Autoři: Handíková, Karolína ; Macháčková, Jana (vedoucí práce) ; Kvaszová, Milena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: formativní hodnocení; Hodnocení; obsah trojúhelníku ve čtvercové síti; sebehodnocení; sumativní hodnocení; vrstevnické hodnocení; žák prvního stupně ZŠ; Assessment; formative assessment; peer assessment; selfassessment; student of the first stage of primary school; sumative assessment; the content of a triangle in a square mesh

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/180395

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527108


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-18, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet